Концепт-арти створені в Photoshop (Фото:Arvydas_B) CD Projekt RED у партнерстві з Fool’s Theory розробляють ремейк The Witcher. Однак розробники не поспішають показувати, який вигляд має гра. Щоб заповнити порожнечу очікувань, один із художників пофантазував на тему зовнішнього вигляду гри. Arvydas_B поділився нещодавно створеними концепт-артами. У них розробник спробував уявити, який вигляд може мати ремейк першого Відьмака. Художник реалізував власні версії головного меню, інвентарю, карти та інтерфейсу. А ще Arvydas_B спробував підібрати стилістику, яка могла б пасувати проєкту. Головне меню / Фото: Arvydas_B Як повідомив розробник, він ставив перед собою дві мети. Перша — це адаптувати елементи інтерфейсу під усі актуальні платформи. А друга — змішати стилістику із серії Відьмак із Гвинтом. Усі концепт-арти художник реалізував у Photoshop, а як модель Геральта у вікні інвентарю використав перефарбовану колекційну фігурку головного героя. Вікно інвентарю / Фото: Arvydas_B «Для мене було важливо зберегти деякі візуальні мотиви Witcher 1 (зеленувата кольорова палітра, круглі декоративні елементи, тема мутації). Водночас я хотів адаптувати макети під Witcher 3 і Breath of the Wild. Було цікаво збирати візуальні відсилання з усієї франшизи The Witcher і не тільки, змішуючи і зіставляючи різні аспекти художнього напряму UI, як прийняті, так і відкинуті протягом багатьох років», — розповів Arvydas_B. Карта / Фото: Arvydas_B Нагадаємо, CD Projekt RED анонсувала ремейк The Witcher у жовтні 2022 року. За створення гри відповідає Fool’s Theory, до якої входять розробники, які доклали руку до оригіналу. Під час виробництва використовується рушій Unreal Engine 5, а замість просторих локацій в оновленому Відьмаку з’явиться повноцінний відкритий світ. Похожие материалы: Як тільки, так і відразу. Азербайджан готовий купити завод Лукойлу в Болгарії, якому все одно нічого хорошого не світить Смоук побив бабусю. Вийшла демонстрація з першими 17 хвилинами проходження Mortal Kombat 1 Уперше за 25 років. Біля берегів Австралії знайшли дивовижну рибу з руками
Концепт-арти створені в Photoshop (Фото:Arvydas_B)
CD Projekt RED у партнерстві з Fool’s Theory розробляють ремейк The Witcher. Однак розробники не поспішають показувати, який вигляд має гра. Щоб заповнити порожнечу очікувань, один із художників пофантазував на тему зовнішнього вигляду гри.
Arvydas_B поділився нещодавно створеними концепт-артами. У них розробник спробував уявити, який вигляд може мати ремейк першого Відьмака. Художник реалізував власні версії головного меню, інвентарю, карти та інтерфейсу. А ще Arvydas_B спробував підібрати стилістику, яка могла б пасувати проєкту.
Головне меню / Фото: Arvydas_B Як повідомив розробник, він ставив перед собою дві мети. Перша — це адаптувати елементи інтерфейсу під усі актуальні платформи. А друга — змішати стилістику із серії Відьмак із Гвинтом. Усі концепт-арти художник реалізував у Photoshop, а як модель Геральта у вікні інвентарю використав перефарбовану колекційну фігурку головного героя. Вікно інвентарю / Фото: Arvydas_B «Для мене було важливо зберегти деякі візуальні мотиви Witcher 1 (зеленувата кольорова палітра, круглі декоративні елементи, тема мутації). Водночас я хотів адаптувати макети під Witcher 3 і Breath of the Wild. Було цікаво збирати візуальні відсилання з усієї франшизи The Witcher і не тільки, змішуючи і зіставляючи різні аспекти художнього напряму UI, як прийняті, так і відкинуті протягом багатьох років», — розповів Arvydas_B. Карта / Фото: Arvydas_B Нагадаємо, CD Projekt RED анонсувала ремейк The Witcher у жовтні 2022 року. За створення гри відповідає Fool’s Theory, до якої входять розробники, які доклали руку до оригіналу. Під час виробництва використовується рушій Unreal Engine 5, а замість просторих локацій в оновленому Відьмаку з’явиться повноцінний відкритий світ.
Головне меню / Фото: Arvydas_B
Як повідомив розробник, він ставив перед собою дві мети. Перша — це адаптувати елементи інтерфейсу під усі актуальні платформи. А друга — змішати стилістику із серії Відьмак із Гвинтом. Усі концепт-арти художник реалізував у Photoshop, а як модель Геральта у вікні інвентарю використав перефарбовану колекційну фігурку головного героя.
Вікно інвентарю / Фото: Arvydas_B
«Для мене було важливо зберегти деякі візуальні мотиви Witcher 1 (зеленувата кольорова палітра, круглі декоративні елементи, тема мутації). Водночас я хотів адаптувати макети під Witcher 3 і Breath of the Wild. Було цікаво збирати візуальні відсилання з усієї франшизи The Witcher і не тільки, змішуючи і зіставляючи різні аспекти художнього напряму UI, як прийняті, так і відкинуті протягом багатьох років», — розповів Arvydas_B.
Карта / Фото: Arvydas_B
Нагадаємо, CD Projekt RED анонсувала ремейк The Witcher у жовтні 2022 року. За створення гри відповідає Fool’s Theory, до якої входять розробники, які доклали руку до оригіналу. Під час виробництва використовується рушій Unreal Engine 5, а замість просторих локацій в оновленому Відьмаку з’явиться повноцінний відкритий світ.