Ліниве рішення. Розробник Diablo II розкритикував меню в Starfield від авторів Skyrim і отримав сувору відповідь
Він написав у Х (колишній Twitter), що «стартовий екран Starfield свідчить або про поспішні терміни виходу гри, встановлені для зайнятої команди, перевантаженої роботою, або про команду, якій було все одно». Публікація розробника викликала великий резонанс і в певний момент привернула увагу творців Starfield.
На критику відреагував віцепрезидент Bethesda Softworks з маркетингу Піт Хайнс. Він написав суворий пост, звинувативши Керна у відсутності професіоналізму: «Вони розробили те, що хотіли, і це було нашим меню протягом багатьох років і було одним із перших, на чому ми зупинилися. Мати свою думку — це одне. Ставити під сумнів «турботу» розробника [про гру], тому що ви б зробили це по-іншому, — вкрай непрофесійно з боку іншого «розробника».
Нагадаємо, Starfield вийде на ПК, Xbox Series X та Series S вже 6 вересня. У цій космічній RPG розповідається історія про пошук призначення таємничих артефактів, розкиданих у всесвіті. А паралельно з проходженням основного сюжету користувачі зможуть літати на кораблях, воювати, збирати ресурси, створювати екіпіровку, досліджувати різні міста, будувати аванпости тощо.